پشت پرده تهدیدهای شدید رژیم صهیونیستی ضد لبنان

جمعه 13 بهمن 1396 - 15:14:3
پشت پرده تهدیدهای شدید رژیم صهیونیستی ضد لبنان

تهران- الکوثر: تحلیلگر روزنامه صهیونیستی معاریو می گوید اسرائیل تلاش دارد با تهدیدهای شدید علیه ارتش و دولت لبنان این پیام را ارسال کند که بر خلاف جنگ 2006 این بار فقط حزب الله هدف نیست بلکه لبنان به طور کلی در معرض خطر قرار دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «یوسی میلمان»  ،کارشناس مسائل امنیتی و نظامی روزنامه صهیونیستی معاریو با بیان اینکه تل آویو آماده است تا لبنان را به عقب وعصر حجر بازگرداند، دراین حال نوشت: با وجود شدت گرفتن تهدید محافل نظامی و امنیتی اسرائیل علیه لبنان، و اینکه اسرائیل اجازه نمی دهد که ایران کشور لبنان را به یک سایت موشکی تبدیل کند، اما وضعیت و تحولات جاری حاکی از این است که جنگی در کار نیست.

این تحلیلگر صهیونیست افزود: تهدیدهای اسرائیل این گونه القاء می کند که جنگ نزدیک است و موشک های حزب الله جبهه داخلی اسرائیل را تهدید می کند، اما واقعیت این است که خبری از جنگ نیست زیرا در لبنان اوضاع تغییری نکرده و تا این لحظه نشانی از وجود کارخانه های ایرانی ساخت موشک در لبنان دیده نشده است.

یوسی میلمان تصریح کرد : نکته قابل توجه این است که تلاش های اسرائیل علیه سوریه و حملات منسوب به آن در نقاط مختلف این کشور و نیز تهدید علیه لبنان یک هدف دارد و آن جلوگیری از نفوذ  ایران در دو کشور سوریه و لبنان است.

این کارشناس صهیونیست در بخش دیگری از یادداشت خود خاطرنشان کرد که اسرائیل تلاش دارد با تهدیدهای شدید علیه لبنان از جمله ارتش و دولتی که حزب الله در آن شرکت دارد، این پیام را ارسال کند که بر خلاف جنگ 2006 این بار فقط حزب الله هدف نیست بلکه لبنان به طور کلی در معرض خطر قرار دارد و تل آویو آماده است این کشور را به عقب و عصر حجر بازگرداند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا


جمعه 13 بهمن 1396 - 15:13:23