هشدار دیپلمات های اروپایی به توسعه شهرک سازی رژیم صهیونیستی

جمعه 13 بهمن 1396 - 12:15:31
هشدار دیپلمات های اروپایی به توسعه شهرک سازی رژیم صهیونیستی

رام الله- الکوثر: دیپلمات های اروپایی هشدار می دهند رژیم صهیونیستی با استفاده از گردشگری تلاش می کند به شهرک های غیر قانونی که در محله های قدس اشغالی ساخته است مشروعیت دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه گاردین این مطلب را به نقل از یک گزارش  محرمانه اعلام کرد و نوشت: سران هیئت های دیپلماتیک کشورهای عضو اتحادیه اروپا در قدس اشغالی می گویند مقامات اسرائیلی از طرح های توسعه طرح های باستان شناسی و گردشگری برای رسیدن به اهداف سیاسی خود و حمایت از گسترش شهرک سازی ها استفاده می کند.
در این گزارش آمده است: اسرائیل برای به چالش کشیدن واقعیت های تاریخی، در آنها طرح هایی مانند پارک های ملی یا ایستگاه های حمل و نقل عمومی اجرا می کند.
این مقامات همچنین گفتند اسرائیلی ها در یک سال گذشته 130 ساختمان را تخریب کرده و 228 فلسطینی را از خانه های خود بیرون انداخته اند.
در بخش دیگری از این گزارش آمده است: با توجه به افزایش بی سابقه پیشنهادها برای ساختن شهرک های جدید و منزوی شدن فلسطینیان تحت قوانین سختگیرانه اسرائیلی ها برای دادن مجوز ساخت، باعث شده است شهر قدس موقعیت گذشته خود را به عنوان مرکز اقتصادی، شهری و تجاری فلسطینیان از دست بدهد.


اخبار فلسطین را اینجا پیگیری کنید


جمعه 13 بهمن 1396 - 12:15:24