حماقت دیگر آل‌خلیفه از نگاه مجلس اعلای اسلامی

سه شنبه 10 بهمن 1396 - 18:42:47
حماقت دیگر آل‌خلیفه از نگاه مجلس اعلای اسلامی

بغداد- الکوثر: مجلس اعلای اسلامی عراق اقدام رژیم آل خلیفه را در سلب کردن تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه الکوثر «شیخ همام حمودی»، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق، روز سه‌شنبه، تصمیم بحرین برای سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم، مرجع دینی بحرینی، را محکوم و از منامه خواست در این تصمیم ظالمانه تجدید نظر کند.

وی اعلام کرد مقامات بحرین حماقت دیگری را به کارنامه حماقت های خود علیه اکثریت ساکنان بحرین افزودند، اکثریتی که خواستار حقوق عادلانه خود هستند. دادگاه موسوم به «دادگاه تجدید نظر» حکمی ظالمانه جدیدی علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم مرجع دینی بحرین صادر کرد که در آن تابعیت وی را سلب و به یک سال زندان محکوم کرد.

وی افزود ما خشم و محکومیت خود را به این حکم ظالمانه اعلام می کنیم، حکمی که در شرایط دشوار منطقه صادر شد. از مقامات بحرین می خواهیم که با عقلانیت عمل کنند و این تصمیم را اجرایی نکنند؛ زیرا پیامدهای مستقیم بر وضع ناآرام بحرین خواهد داشت. افزون بر این، بدعت خطرناکی در ارتباط با تعامل دولت ها با شهروندان به شمار می‌رود که در آن حقوق بشر و حقوق شهروندی به‌طور آشکارا نادیده انگاشته می‌شود، حقوقی که در هیچ شرایطی و به هیچ دلیلی نباید سلب شود.

همچنين بخوانيد:

تشدید تدابیر امنیتی در اطراف منزل آیت‌الله عیسی قاسم

شعر شاعر بحرینی درباره رهبر انقلاب در روز برفی+عکس

فریاد مجدد مرگ بر‌آل‌خلیفه در خیابان‌های‌ بحرین

حمودی از سازمان های بین‌المللی از جمله سازمان ملل و کمیسیون عالی حقوق بشر و سازمان عف بین‌المللی و نیز سازمان ها و نهادهای منطقه‌ای چون سازمان همکاری خواست مقامات بحرین را تحت فشار قرار دهند تا در این تصمیم خود تجدید نظر کنند و به بازداشت خانگی آیت الله عیسی قاسم و حملات و بازداشت و توسل به قوه قهره علیه کسانی که خواهان حقوق مسلم خود هستند پایان دهند و بازداشت شدگان را آزاد کند.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


سه شنبه 10 بهمن 1396 - 18:42:24