تکنیک‌های ترور مخالفان توسط موساد منتشرشد

دو شنبه 9 بهمن 1396 - 12:17:58
تکنیک‌های ترور مخالفان توسط موساد منتشرشد

تهران-الکوثر:  «رونن برگمان» رابط اطلاعاتی روزنامه اسرائیلی «یدعوت احرونوت» با ادعای اینکه توانسته مأموران موساد، شین بت و همچنین ارتش اسرائیل را برای مصاحبه متقاعد کند، در کتاب «برخیز و ابتدا بکش» داستان‌های ترورها و قتل‌های مورد حمایت دولت را روایت کرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، خمیردندان سمی یک ماه طول می‌کشد تا زندگی فرد مورد نظر را پایان دهد. موبایل‌های منفجرشونده، لاستیکهای زاپاس با بمب‌های کنترل از راه دور و هواپیماهای بدون سرنشین مسلح، قتل دانشمندان دشمن و کشف رازهای زندگی خصوصی افراد مهم از جمله روش‌های ذکر شده در این کتاب است.

افشای توطئه اسرائیل برای ترور عرفات که در دقیقه ۹۰ لغو شد

عرفات ترور شده است

این کتاب ادعا می‌کند که در طول ۷۰ سال فعالیت رژیم اسرائیل، حداقل ۲۷۰۰ عملیات ترور انجام شده که روش‌های این ترورها در کتاب بازگو شده است.

این کتاب بر مبنای ۱۰۰۰ مصاحبه و هزاران سند است که در بیش از ۶۰۰ صفحه به چاپ رسیده است و در آن اذعان شده که اسرائیل در زمان جنگ از ترور و قتل استفاده می‌کند.

در این کتاب همچنین اشاره شده که ۶ دانشمند هسته‌ای ایران نیز ترور شده‌اند و این ترورها به جای حمله نظامی انجام شده است.

همچنین این کتاب ادعا می‌کند که اسرائیل از مسمومیت پرتوی برای کشتن یاسر عرفات استفاده کرده است. برگمن می‌گوید: عنوان این کتاب از بخشی از تلمود گرفته شده که می‌گوید: «اگر کسی برای کشتن شما می‌آید، برخیزید و او را بکشید».


برای عضویت در کانال تلگرام فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


دو شنبه 9 بهمن 1396 - 12:2:18

دسته بندی :