سرانجام شعار نیل تافرات به روایت رهبرانقلاب

جمعه 29 دی 1396 - 12:41:45

یک روز صهیونیست‌ها شعار از نیل تا فرات می‌دادند، امروز دور خودشان دیوار می‌کشند، در سرزمین غصبی

شرکت‌کنندگان در سیزدهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس سازمان همکاری اسلامی عصر روزسه‌شنبه -26دیماه- با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مقام معظم رهبری فرموندند : شما ملاحظه کنید یک روز اینها شعار از نیل تا فرات میدادند، امروز دور خودشان دیوار میکشند که بتوانند خودشان را در آنجا حفظ کنند در سرزمین غصبی، صهیونیست ها.

ایشان تاکید کردند :  فلسطین یک مجموعه است یک کشور و یک تاریخ است. فلسطین از نهر تا بحر است و قدس هم بلاشک پایتخت آن است.

رهبر معظم انقلاب تصریح کردند:  اقدام اخیر امریکا نسبت به قدس را «غلط زیادی» خواندند و گفتند: آنها قادر به انجام چنین کاری نخواهند بود و تلاش های آنها به سرانجام نخواهد رسید.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: دولت‌هایی که در منطقه به امریکایی‌ها کمک و با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کنند تا با برادران مسلمان ستیز کنند، مرتکب خیانت صریح می شوند، همانند کاری که سعودی‌ها انجام می دهند.
حضرت آیت الله خامنه ای، «اتحاد دنیای اسلام» را یکی دیگر از مسائل اساسی برشمردند و گفتند: ما معتقدیم اتحاد دنیای اسلام که دارای جمعیت زیاد و امکانات فراوان و جایگاه بسیار حساس در دنیا است، می تواند زمینه‌ساز شکل گیری یک قدرت بزرگ و اثرگذار شود و ما حتی به کسانی که صریحاً با ما دشمنی می‌کنند، گفته‌ایم آماده برخورد برادرانه هستیم، اگرچه آنها چنین رویکردی ندارند.
ایشان با تأکید بر لزوم هم افزایی کشورهای اسلامی، خاطرنشان کردند: نباید اجازه داد اختلافات و جنگ و خونریزی در دنیای اسلام که عامل اصلی آن نیز امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هستند، زمینه ساز حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی شود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا


جمعه 29 دی 1396 - 12:31:50