تاکید نصرالله بر راهبرد مقاومت دربرابر صهیونیست‌ها

چهار شنبه 27 دی 1396 - 17:16:33
تاکید نصرالله بر راهبرد مقاومت دربرابر صهیونیست‌ها

تهران- الکوثر: یک مقام فلسطینی به نقل از سید حسن نصرالله اعلام کرد که وی بر ضرورت اتخاذ راهبرد مشترک مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کرد. 

به گزارش پايگاه شبکه الکوثر، طلال ناجی، معاون دبیرکل «جبهه خلق برای آزادی‌ فلسطین» اعلام کرد که دو هفته پیش با سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در بیروت دیدار کرده و سید حسن نصرالله در این دیدار برای حرکت در مسیر هر طرح مقاومتی در راستای فلسطین اعلام آمادگی کرده است. 
ناجی گفت: در این دیدار درباره استراتژی مشترک برای مقابله با رژیم صهیونیستی بحث و گفتگو کردند. 
خواستار برگزاری نشست شورای مرکزی فلسطین در خارج از اراضی فلسطین شد و پیشنهاد برگزاری این نشست در قاهره، غزه یا هر کشور عربی دیگر را داده و تاکید کرد آنچه اهمیت دارد این است که تصمیماتی بگیریم که پاسخگوی نیاز‌ها و خواسته‌های ملت فلسطین باشد. 
وی در ادامه افزود، گروه‌هایی که نشست اخیر شورای مرکزی فلسطین را تحریم کردند نشست‌های شورای ملی را نیز تحریم خواهند کرد. 
این مقام فلسطینی در ادامه گفت: اگر این نشست در خارج از اراضی اشغالی فلسطین برگزار شود، همه گروه‌ها می‌توانند در آن شرکت کنند و مواضع گروه‌هایی چون جنبش حماس و جنبش جهاد اسلامی فلسطین و گروه صاعقه در باره تحریم این نشست با مواضع جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تفاوت دارد. 
وی گفت زمانی که اسرائیل اراضی ما را غارت می‌کند چرا باید به توافقی چون اوسلو پایبند بمانیم ما نیاز به تصمیمی قاطع برای توقف هماهنگی‌های امنیتی با اسرائیل داریم. 
ناجی در گفتگو با شبکه المیادین خواستار تشدید انتفاضه مقابل اشغالگری‌های اسرائیل و ممانعت از تایید تصمیم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و انتقال سفارت واشنگتن به این مکان شد. 
وی درباره فلسطین نیز تصریح کرد: باید موضعی گروهی علیه تمام کسانی که به عادی‌سازی روابط با اسرائیل روی آورده‌اند، اتخاذ شود. 
 معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، در خصوص اردوگاه یرموک در سوریه، بزرگ‌ترین اردوگاه آوارگان فلسطینی اظهار داشت: گروه تروریستی داعش نیرو‌هایش را در اردوگاه یرموک و اطرافش پراکنده کرده است. 
وی همچنین درخصوص اوضاع این اردوگاه و آینده آن در رابطه با شرایط عمومی در سوریه تاکید کرد که داعش هیچ جایی در سوریه ندارد که از اردوگاه یرموک خارج شود.


برای اطلاع از آخرین اخبار ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 27 دی 1396 - 17:16:26