افشاي همراهي پنهان قاهره با تصميم ترامپ عليه قدس اشغالي

سه شنبه 19 دی 1396 - 14:11:11
افشاي همراهي پنهان قاهره با تصميم ترامپ عليه قدس اشغالي

قاهره- الکوثر: نوار صوتی منسوب به یکی از افسران اطلاعاتی مصر درباره دستورالعمل تعامل با به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد نظام حاکم بر مصر، قدس را به عنوان پایتخت این رژیم پذیرفته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، نواری صوتی منسوب به اشرف الخولی افسر اطلاعاتی مصر پخش شده است که در آن به دستورالعمل‌های داده شده به هنرمندان و اصحاب رسانه در مصر درباره چگونگی تعامل با تصمیم اعلام شده آمریکا در خصوص به رسمیت شناخته شدن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، اشاره می‌کند. 
در این دستورالعمل گفته شده است به رسمیت شناخته شدن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، آشکارا محکوم، اما به تلویحی پذیرفته شود. 
در این دستورالعمل‌ها همچنین هرگونه انتفاضه به عنوان خطری برای امنیت ملی مصر، رد می‌شود. 
حسین الموسوی گزارشگر العالم در گزارشی در این باره، با اشاره به نوار صوتی پخش شده منسوب به اشرف الخولی افسر اطلاعاتی مصری که موضع اصلی مصر را در خصوص موضوع قدس به مجریان برنامه‌ها و هرمندان مصری القا می‌کند افزود: وی به آن‌ها القا می‌کند که در ظاهر تصمیم اتخاذ شده درباره قدس را محکوم کنند، اما در باطن آن را بپذیرند. بر این اساس به رسمیت شناخته شدن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر، پذیرفته شده است و انتفاضه باید به پایان برسد. 
در ادامه گزارش آمده است: سپردن این مسئله به دست سران عرب تنها یک معنا دارد و آن همنوا شدن با آمریکاست و یکی از نشانه‌های این همنوایی نیز مخالفت عربستان سعودی و مصر با برگزاری نشست برای بررسی موضوع قدس است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا


سه شنبه 19 دی 1396 - 14:10:44