آیت اللهی که غمخوار مسلمانان است 

جمعه 1 دی 1396 - 16:55:37
آیت اللهی که غمخوار مسلمانان است 

منامه- الکوثر: امام و خطيب یکی از مساجد بحرین تاکید کرد که آیت الله عیسی قاسم غمخوار مسلمانان است و نقش وی در توجه به دین و امور مسلمانان ستودنی است. 

به گزارش خبرنگار شبکه الکوثر،  آیت الله سید عبدالله غریفی پیام دوستانه‌ای را به آیت الله عیسی قاسم فرستاد و دلسوزی و هدایتگری ایشان برای مردم بحرین و انقلاب آن‌ها قدردانی کرد. 
آیت الله سید عبد الله غریفی از علمای بحرین، پیام دوستانه‌ای را به آیت الله عیسی قاسم فرستاد و نقش وی را در توجه به دین و کشور علی رغم وخامت سلامت، ستود و گفت: شما برای اینکه اوضاع این کشور و تمامی کشور‌های مسلمان در خوبی، امنیت و صلح باشد، بسیار مجاهدت کردید به گونه‌ای که اگر مردم در فتنه و درگیری و اختلاف زندگی کنند، بسیار شما را ناراحت می‌کند. 
آیت الله غریفی طی سخنرانی در مسجد امام صادق (علیه السلام) در بحرین، پیامی دوستانه به قدس فرستاد و اقدام ترامپ و سفر هیئت بحرینی به اراضی فلسطینی را محکوم کرد و گفت: متاسفانه در این شرایط گروهی از بحرین به سرزمین تو،‌ای قدس مسلمین می‌رسند تا با دست‌های ناپاک صهیونیست‌ها مصافحه و به این کشور اصیل و مردم آن اهانت کند. 
وی هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رد کرد و گفت: ملت بحرین با تمام اقشار، طوائف و مذاهب آن ممکن نیست که در برابر عربیت و اسلامی بودن قدس کوتاه بیایند و جنایت تسلط بر سرزمین مقدس را محکوم می‌کنند و هرگونه سکوت در برابر آن را خیانت می‌داند. 
این عالم بحرینی از نقش برخی رسانه‌ها در فتنه انگیزی و تحریک به تنفر انتقاد کرد و گفت: رسانه‌ها زمانی که از اهداف دین، وجدان و ارزش‌ها منحرف می‌شود، به رسالتش خیانت می‌کند.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


جمعه 1 دی 1396 - 16:55:30