آل‌سعود تفاوت موشک واقعی و خیالی را درک کرد

سه شنبه 28 آذر 1396 - 18:18:0
آل‌سعود تفاوت موشک واقعی و خیالی را درک کرد

تهران- الکوثر: با شلیک دومین موشک بالستیک یمن به ریاض پس از ابوظبی، آل سعود و متحدانش دریافتند که عرصه جنگ، تخیل و توهم بر نمی‌تابد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، اقدام یگان موشکی ارتش یمن در شلیک موفقیت آمیز یک فروند موشک بالستیک به ریاض و هدف قرار دادن کاخ پادشاهی «یمامه» در ریاض به آل سعود این پیام را به صراحت و صرافت داد که بین موشک‌های انیمیشنی و کارتونی با موشک‌های واقعی تفاوت وجود دارد و عرصه نبرد واقعی، توهم و خیال بر نمی‌تابد.

عربستان سعودی که در همه جنگ‌های واقعی در منطقه شکست خورده، اخیرا با روی آوردن به اقدام مضحک و کودکانه انیمیشنی ساخت و در آن ایران و محور مقاومت را در فضای مجازی و کارتونی شکست داد، اما این اقدام امروز انصارالله به آل سعود این پیام را با قوت و شدت داد که در صورت ارتکاب هرگونه حماقتی با ضربات سهمگین و کوبنده محور مقاومت مواجه خواهد شد.

ریاض هدف شلیک موشک انصارالله

در انیمیشن کودکانه عربستان سعودی، جنگی تمام عیار با جمهوری اسلامی ایران از نگاه آل سعود به تصویر کشیده شده است و عملیات آن تحت فرماندهی مستقیم محمد بن سلمان انجام می‌شود و زیرساخت‌های ایران نابود می‌شود و سپس و نیروهای عربستان ظرف مدت کوتاهی وارد تهران می‌شوند.

اکنون، و پس از اقدام یگان موشکی یمن در هدف قرار دادن تاسیسات هسته‌ای «براکه» در ابوظبی امارات و نیز هدف قرار دادن کاخ پادشاهی «یمامه»، محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، باید به خودآمده و درک کرده باشد که جنگ تصورات کودکان برنمی تابد و هر نوع حماقتی، بهای سنگینی برای آن‌ها خواهد داشت.

به نظر می‌رسد که خامی رفتارهای بن‌سلمان و نیز وزیدن بادهای مخالف در سطح منطقه و نرفتن امور در عراق و یمن و سوریه بر مراد آن و برآمدن مخالفت‌های گسترده در بین شاهزادگان سعودی و جفای آمریکا و صهیونیست‌ها بر ریاض و تنها گذاشتن آن در عرصه نبرد واقعی، مقامات عربستان سعودی را دچار خدشه و آسیب کرده است و سبب شکست و گسست طرح‌ها و برنامه‌هایش شده است و در نتیجه بن‌سلمان اکنون به تصورات و توهمات کودکانه روی آورده است.

از نکات جالب توجه در انیمیشن کودکانه آل سعود، دستگیری سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران است که این خود از علت بیم و هراس و خشم و عصبانیت آل سعود از روند تحولات منطقه پرده بر می‌دارد؛ زیرا به همت سردار و نیروهای مردمی در منطقه، هر آنچه عربستان ظرف هفت سال گذشته با همیاری و همکاری صهیونیست‌ها در منطقه علیه کشورهای منطقه مانند سوریه، عراق و یمن رشته بود، پنبه شد.

آل سعود که هیچگاه در میان مسلمانان و در چشم مردمان کشورهای اسلامی حرمتی و منزلتی نداشتند و در می‌انشان نانجیبان و فرومایگان و کم‌خردان انگشت‌نما بودند و داستان‌های کژ رفتاری‌های اخلاقی‌ و فتواهای سخیفشان در فضای واقعی و مجازی مایه خنده و تمسخر بوده است، اکنون طشتشان در همه عرصه‌ها از بام افتاده است و به خواست خداوند طبل رسواییشان در هر جایی به صدا درآمده است.

شلیک موشک بالستیک یمن نشان داد که دست انتقام خداوند از آستین یمن به‌در آمده است و بن‌سلمان در رسیدن به آرزوهای کودکانه‌اش ناکام خواهد گذاشت.

جلال چراغی


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


سه شنبه 28 آذر 1396 - 18:17:53