عربستان الجزایری‌ها را تهدید به‌مجازات کرد!

دو شنبه 27 آذر 1396 - 12:1:57
عربستان الجزایری‌ها را تهدید به‌مجازات کرد!

تهران- الکوثر: عربستان سعودی در واکنش به اقدام تماشگران فوتبال الجزایر، آنها را تهدید کرد که اقدام آنها بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، عربستان سعودی از اقدام تماشاگران فوتبال الجزایری در یکی از بازی های فوتبال در این کشور که پارچه نوشته بزرگی را از عکس «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، و «سلمان بن‌عبدالعزیز» پادشاه عربستان در کنار تصویری از قدس قرار داده و بالا بردند، به شدت عصبانی است.

عربستان در واکنش به این اقدام، تهدید کرد که این اقدام الجزایری‌ها بی پاسخ نخواهد ماند.

«سامی بن عبدالله الصالح» سفیر عربستان در الجزایر در واکنش به انتشار این عکس گفت که «تحقیقات درباره مطمئن شدن از این اقدام در جریان است و آن چه باید در این زمینه صورت گیرد را انجام می دهیم».

در همین حال، روزنامه اینترنتی «سبق» عربستان نیز به نقل از الصالح نوشت «این وظیفه ماست و اگر آن را انجام ندهیم به درد نمی خوریم.«

این اتفاق در چارچوب واکنش ها و اعتراض های شهروندان کشورهای عربی به اقدام رئیس جمهور آمریکا در 6 دسامبر جاری مبنی بر به رسمیت شناختن قدس اشغالی توسط آمریکا به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر اسرائیلی و انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی رخ داده است. اقدام ترامپ نقض همه قطعنامه های سازمان ملل درباره قدس اتخاذ شده است و با انتقادهای بین المللی گسترده ای رو به رو شده است.


دو شنبه 27 آذر 1396 - 12:1:46

عکسهای بیشتر :