رسانه سعودی تریبون سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی

چهار شنبه 22 آذر 1396 - 22:9:33
رسانه سعودی تریبون سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی

تهران- الکوثر: رسانه سعودی مقاله سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی را که اتهام‌های این رژیم علیه گروه‌های‌ مقاومت فلسطین از جمله حماس را تکرار کرده است، منتشر کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه اینترنتی «ایلاف» متعلق به عربستان سعودی و نزدیک به دربار این کشور، که روز چهارشنبه (امروز) با «یسرائيل کاتس» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی به‌طور‌ اختصاصی درباره تحولات منطقه گفت‌وگو‌ کرد، همچنین،‌ مقاله ای «آویخای ادرعی»، سخنگوی ارتش این رژیم را منتشر کرد.

این مقاله که به‌صورت‌ مشترک با «محمد مجید عبدالله» با عنوان «حماس... سی ساله» نوشته و منتشر شد، اتهام‌هایی‌ را علیه حماس کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این یادداشت با تکرار اتهام‌های‌ رژیم صهیونیستی علیه مقاومت فلسطین مدعی شد: «حماس هیچ روزی در جهت خدمت به فلسطینی‌ها نبوده است و چیزی جز ویرانی و تخریب برای ساکنان غزه به ارمغان نیاوردهاست. حماس سبب کشته شدن صدها نفر از مسلمانان، یهودیان و مسیحی ها بی‌گناه شد.»

آنچه درباره این مقاله و اتهام‌زنی‌ ها علیه حماس حائز اهمیت است این است که این همنوایی ها و هماهنگی ها در حالی صورت می‌گیرد‌ که صهیونیست‌ها‌ با کمک آمریکایی‌ها‌ در حال به یغما بردن آخرین میراث مقدس مسلمانان در قدس اشغالی هستند.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 22 آذر 1396 - 22:9:1