در خواست شیخ تونسی از مسلمانان

شنبه 18 آذر 1396 - 15:47:27
در خواست شیخ تونسی از مسلمانان

تهران- الکوثر: «شیخ شریف بن حسن» در مطلبی که در فیسبوک خود منتشر کرد از مسلمانان خواست، به جز حج و عمره واجب (دفعه اول)، دیگر به حج و عمره نروند. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  «شیخ شریف بن حسن»  می گوید بیشتر از یکبار حج و عمره، کمک مالی به امریکاست تا امت اسلامی را خوار سازد .

وی افزود کسانی که می گویند حج و عمره درآمدی ندارند دارند دروغ می گویند. بازرگانها مالیات همه کالاها و خدماتی که عمره گزاران مصرف می کنند را می پردازند که در نهایت به سبد ترامپ، دشمن اسلام می رود.

"شیخ شريف بن حسن" ضمن ابراز بدبینی خود به موضع حكام عرب نسبت به تصمیم ترامپ برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: برای یاری مسجد الاقصی و یا حل دیگر مشکلات امت اسلام از حاکمان عرب توقع کمک نداشته باشید. بلکه راه حل این مسایل، جمع شدن دور علمای خداترس است.

 بن حسن در ادامه هشدار داد که «امروز نوبت قدس و مسجد الاقصی است و فردا نوبت مکه و مدینه. خواهید دید که هر کسی به قبله اول مسلمین خیانت کرد به قبله دوم هم خیانت خواهد کرد.»

او از خطبه جمعه مسجد النبی و مسجد الحرام انتقاد کرده و گفت «خطیبان این دو مسجد تنها چند ثانیه به قدس اشاره کردند، آنها امروز از فراز منبرهایشان، در خیانت به قدس شریک بودند و باسکوت خود، یهودی سازی قدس را به رسمیت شناختند.» 


لینک عضویت در کانال تلگرام الکوثرفارسی اینجا


شنبه 18 آذر 1396 - 15:40:35

دسته بندی :