مقام اماراتی : یمن به سوی نقشه جدید سیاسی درحال حرکت است

شنبه 18 آذر 1396 - 12:13:58
 مقام اماراتی : یمن به سوی نقشه جدید سیاسی درحال حرکت است

صنعا- الکوثر: وزیر مشاور در امور خارجه امارات عربی متحده مدعی شد یمن به سوی آنچه نقشه جدید سیاسی خواند، در حال حرکت است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، انور قرقاش ادعاکرد پس از آنکه حوثی ها (جنبش انصارالله) در صحنه داخلی، منطقه ای و بین المللی رسوا شدند!  یمن به سوی نقشه جدید سیاسی حرکت می کند.
قرقاش با انتشار مطالبی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی توییتر افزود: در مرحله آینده باید همه در یمن علیه حوثی ها متحد شوند. حملات حوثی ها در صنعا، نشانه سقوط آنهاست!

در همین حال ، روزنامه صهیونیستی هاآرتص ضمن افشای ابعاد جدیدی از کودتای نافرجام علی عبد الله صالح رئیس جمهور مخلوع سابق و معدوم یمن نوشت محمد بن سلمان ، ولیعهد عربستان هفته ای که گذشته در یمن متحمل ضربه سنگینی شد.
هاآرتص بخشهایی از طرح فتنه را که چهارم دسامبر پس از کشته شدن فرمانده خیانتگران خنثی شد و نیز ارتباطاتی که بین وی و کشورهای متجاوز وجود داشت و شرایط این کشورها برای اجرای طرح فتنه افکنان را بر ملا کرد.
هاآرتص نوشت : دیپلماسی سعودی با کشته شدن صالح ظرف فقط دو روز پس از خروجش از ائتلاف با حوثی ها و پیوستنش به ائتلاف به فرماندهی سعودی و دعوت از یمنی ها برای کودتا علیه آنان ضربه دیگری متحمل شد.
هاآرتص نوشت به محمد بن سلمان ولیعهد عربستان حسادت نکنید، زیرا سیاستهای وی این هفته متحمل ضربه سهمگینی شد و به نظر می رسد آخرین ضربه نخواهد بود.


لینک عضویت در کانال تلگرام الکوثرفارسی اینجا


شنبه 18 آذر 1396 - 12:13:24

دسته بندی :