کینه مجری اجاره‌ای الجزیره نسبت به سردار مقاومت

جمعه 17 آذر 1396 - 15:27:58
کینه مجری اجاره‌ای الجزیره نسبت به سردار مقاومت

تهران- الکوثر: مجری اجاره‌ای و وطن‌فروش شبکه الجزیره به بهانه دفاع از قدس در برابر صهیونیست‌ها، بار دیگر کینه چرکین خود علیه سردار رشید مقاومت را نمایان ساخت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «فیصل قاسم» مجری معروف شبکه الجزیره قطر، که هیچ‌گاه کینه و تنفر خود را به جمهوری اسلامی ایران و مقامات نظامی و سیاسی آن پنهان نکرده است، پس از اعلام تصمیم ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی، در مطلبی در صفحه توییتر خود هشدارهای سران کشورهای عربی را به ترامپ مورد توجه قرار داد و نوشت: «هشدار سران عرب به ترامپ پیرامون انتقال سفارت به قدس، من را یاد هشدارهایی می اندازد که روی پاکت سیگار دربارها مضرات سیگار نوشته می‌شود.»

این توییت این مجری سوری‌تبار الجزیره که مانند شخصیت خود تابیعت دوگانه سوری- انگلیسی دارد، تربیت و تمشیت یافته رسانه‌های روباه‌پیر است و هیچ گاه کینه و نفرت خود را از ایرانی ها پنهان نکرده است. انتقادهای او از سران کشورهای عربی نیز نه از آن روست که وی مخالف آن‌ها بلکه از آن روست که آن‌ها به‌ویژه عربستان سعودی و امارات و قطر در توطئه‌های خود علیه جمهوری اسلامی ایران شکست خورده و راه به جایی نبردند.

جدیدترین مطلب فیصل قاسم در صفحه توییترش درباره قدس، علیه سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی است که بیانگر این است که از پیروزی‌های سردار علیه تروریست‌های داعشی سخت رنجیده است و نمی تواند کینه چرکین خود را کتمان و پنهان کند.

مجری وطن‌فروش الجزیره که مقامات سوری بارها اعلام کرده‌اند که از وظیفه سربازی و خدمت به کشورش به قطر و انگلیس فرار کرده است و به همین علت تحت تعقیب قانونی است، یکی از سخیف‌ترین چهره‌های رسانه‌ای است که الجزیره نیز به علت سخافت و رذالت شخصیت و ماهیت او، اجرای یکی از برنامه‌های بی‌محتوای خود موسوم به «الاتجاه المعاکس» را به او سپرده است. او همواره یکی از تندروها و افراطیون علیه موفقیت های جمهوری اسلامی ایران و مقامات محور مقاومت چون سید حسن نصرالله، سردار حاج قاسم سلیمانی و بشار اسد رئیس جمهور سوریه بوده است.


جمعه 17 آذر 1396 - 15:27:50

دسته بندی :