بیانیه‌ی علمای بحرین درحمایت از قدس و فلسطین

پنج شنبه 16 آذر 1396 - 20:56:17
بیانیه‌ی علمای بحرین درحمایت از قدس و فلسطین

منامه- الکوثر: علمای بحرین در بیانیه ای از مردم خواستند فردا با برگزاری تظاهراتِ از قدس و فلسطین حمایت و موضع شرافتمندانه و ثابت خود را اعلام کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در بیانیه علمای بحرین آمده است مجموعه ای گستاخ بر امور جهان مسلطند. اقدام اخیر در خصوص قدس بیانگر حجم دشمنی دولت آمریکا با اسلام و مسلمین و سرسپردگی آنان به یهودیان صهیونیست است.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا در خصوص قدس امتحانی مهم برای اصالت و کرامت امت و میزان پایبندی آن به ارزشها و هویت خود است. از طرف دیگر این اقدامات گویای حجم گستاخی دولت آمریکا و بی احترامی به امت اسلامی، کشورها، نهادها و ملتهای مسلمان ست.

فروختن قدس و مقدسات آن با یک رد قلم نشان دهنده سطح تسلط مجموعه ای گستاخ بر امور عالم است و بیانگر جایگاه آنها در اداره سیستم تروریسم، فساد و استبداد در تمدن جدیدی ست که ده ها سال است در پیچ آن قرار گرفته ایم.

آنچه رخ داد از طرفی حجم دشمنی دولت آمریکا با اسلام و مسلمین و واز طرف دیگر سرسپردگی آنان به یهودیان صهیونیست را برای کل جهان برملا ساخت، مساله ای که به آنها جرأت داد تا بدون کوچکترین توجهی به تمامی خواسته هایی که آمریکا آنها را نمیفهمد، اقدام به مصادره مقدسات مسلمانان و خاک آنان نمایند، اقدامی که ضربه بزرگی به جهانیان و حتی به همپیمانان آمریکا بود.

ما اعتقاد راسخ داریم که اشغالگری صهیونیستی رو به زوال است، فلسطین به آغوش عربی و اسلامی باز خواهد گشت و این وعده الهی ست که در آن تخلفی نیست.

از ملت مسلمان و غیورمان دعوت میکنیم تا فردا جمعه (۱۷ آذر) با شرکت در تظاهراتی که از پیش اعلام شده موضع گیری ریشه دار و ثابت خود را در قبال قضیه مرکزی امت به نمایش گذارند و در دفاع از قدس و فلسطین موضع گیری شرافتمندانه و متمدنانه داشته باشند که این دفاع در واقع دفاعی از کل امت ، تاریخ، گذشته و آینده آن است.


وَلَا حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ

🔻علمای بحرين
١٨ ربيع الأول ١٤٣٩هـ 
٧ ديسمبر ٢٠١٧م
۱۶ آذر ۱۳۹۶ ش


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 16 آذر 1396 - 20:53:33

دسته بندی :