یورش نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها

چهار شنبه 15 آذر 1396 - 14:45:3
یورش نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها

رام الله- الکوثر: نظامیان صهیونیست که در حال آماده باش کامل به سر می برند، به فلسطینی‌های معترض یورش بردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه شبکه الکوثر، فلسطینی‌ها در شهر «بیت لحم» در کرانه باختری، در اعتراض به تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل تظاهرات کردند.

بر اساس این گزارش، فلسطینی‌ها به بستن جاده «قبه راحیل» واقع در شمال «بیت لحم» اقدام کردند. نظامیان اسرائیل برای جلوگیری از این اقدام صهیونیست‌ها با فلسطینی‌ها درگیری شدند و فلسطینی‌ها به طرف آن‌ها سنگ پرتاب کردند.

گزارش خبرنگار شبکه الکوثر حاکی است که در اردوگاه «العروب» در شمال الخلیل نیز درگیری هایی روی داد و نظامیان اسرائیل به طرف فلسطینی‌ها تیراندازی کردند.

بر اساس این گزارش، پس از اقدام فلسطینی‌ها در به آتش کشیدن عکس دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در بیت لحم،ف نیروهای اسرائیلی به علت هراس از تشدید درگیری ها در کرانه باختری به شدت به حال آماده باش در آمده اند.

در همین حال، مسئولی ارش در کاخ سفید اعلام کرد که ترامپ امروز (چهارشنبه) انتقال سفارت آمریکا را از تل آویو به قدس اعلام خواهد کرد، حال آنکه انتقال سفارت و ساخت ساختمان جدید چند سال به طول خواهد کشید.

سخنگوی دولت آمریکا در بیانیه‌ای به روزنامه نگاران اعلام کرد ترامپ از وزارت امور خارجه خواهد خواست تدابیر انتقال سفارت از تل آویو به قدس را آغاز کند.


چهار شنبه 15 آذر 1396 - 14:44:56