هشدار رئیس شورای عالی سیاسی یمن به گروه ها و مردم 

شنبه 11 آذر 1396 - 17:58:37
هشدار رئیس شورای عالی سیاسی یمن به گروه ها و مردم 

صنعاء- الکوثر: رئیس شورای عالی سیاسی یمن به مردم و همه گروه‌ها و قبایل این کشور هشدار داد که فریب فتنه‌گران را نخورند و با درایت و خرد خود توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، صالح الصماد، اعلام کرد: به شهروندان در صنعاء و به‌طور کلی ملت یمن، اطمینان می دهم که اوضاع در پایتخت عادی است و همه چیز تحت کنترل قرار دارد.

وی در گفتگو با خبرگزاری «سبأ» یمن، گفت: نیروهای امنیتی به تلاش خود برای تقویت امنیت و ثبات ادامه می دهند و با هر کسی که درصدد اخلال در امنیت باشد و برای برخی ها که پیشنهادیی برای بهتر شدن اوضاع دادند، فرصت فراهم کنند، با جدیت برخورد خواهد شد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد امنیت، ثبات و آرامش شهروندان و حفظ امنیت صنعا که اکنون به یکی از نمادهای کرامت و پیروزی در برابر دشمنان تبدیل شده است، موضوع راهبردی برای شورای عالی سیاسی و دولت نجات است.

وی به تلاش‌های خیرخواهانه برخی عقلاء و درایتمندان یمن و شیوخ آن اشاره و اعلام کرد شورای عالی سیاسی از این تلاش ها حمایت می‌کند و از دعوت سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انقلاب یمن از مسئولان حزب کنگره برای عملکرد خردمندانه و عاقلانه و حمایت از کشور و ملت یمن، قدردانی می‌کند.

الصماد به شهروندان یمنی در صنعاء به‌ویژه در مناطق جنوبی آن به علت صبر و شکیبایی‌شان و برخورد و همکاری مثبت‌شان با نیروهای امنیتی قدردانی و خطاب به آن‌ها از برخی حوادثی که روی داد اظهار تاسف کرد، حوادثی که سبب دوچندان شدن رنج و محنت ناشی از تجاوزگری و محاصره آن‌ها شد.

صالح الصماد از همه نیروها و گروه‌های سیاسی و ملت یمن خواست با در پیش گرفتن صبر و شکیبایی فریب خواسته هایی را که با هدف ناامن کردن و بی ثبات کردن کشور صورت می‌گیرد، نخورند، به‌ویژه در شرایط کنونی که کشور با تجاوزگری و توطئه‌های دشمن مواجه است.

الصماد از افراد عاقل و درایتمند یمن خواست با احساس مسئولیت به نقش خود عمل کنند و با نیروها و گروه‌های ملی سیاسی و خیرخواهان برای رفع مشکلات پیش آمده و همکاری با مسئولان رسمی برای حفظ امنیت و ثبات کشور همکاری کنند.

وی از شهروندان و همه قبایل یمن در استان ها و مناطق مختلف خواست حافظ امنیت و ثبات کشور باشند و تنها دشمن را رو در روی خود ببیند و برای خنثی سازی توطئه‌های آن تلاش کنند.

الصماد از افراد عاقل حزب کنگره یمن خواست با عقل و منطق عمل کنند و فریب فتنه‌گران دشمن را نخورند و با مسئولان و کمیته های میانجی برای رفع تنتش موجود هماهنگ عمل کنند.

وی همچنین از استانداران و نیروهای امنیتی خواست برای حفظ امنیت و ثبات کشور تلاش کنند و فرصت را از فتنه‌گران بگیرند.

الصماد از ارتش و نیروهای امنیتی یمن خواست برای تثبیت امنیت و ثبات و کور کردن چشم فتنته در آمادگی کامل باشند و به اقدامات و رفتارهایی که امنیت و ثبات کشور را هدف قرار می دهد، اجازه بروز و ظهور ندهند.

وی تاکید کرد که دفاتر و مراکز نمایندگی ها و سفارتخانه ها در صنعا در امنیت کامل هستند و هیچ گونه نگرانی درباره احتمال حمله و تجاوزگری به آن‌ها وجود ندارد.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


شنبه 11 آذر 1396 - 17:58:30

پربازدیدها