بانکداری اسلامی درمان بحران های مالی در جهان

یک شنبه 5 آذر 1396 - 13:37:4
بانکداری اسلامی درمان بحران های مالی در جهان

تهران- الکوثر: یک اقتصاددان با بیان اینکه الگوی تامین مالی اسلامی رو به گسترش است، گفت: در بحران مالی بین المللی سال ‏های 2008 تا 2009،‏ ما متوجه شدیم که شیوه های تامین مالی اسلامی نسبت به شیوه های تامین مالی سنتی کمتر آسیب پذیرتر هستند.

­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، اسامه القیسی رئیس شرکت بیمه اسلامی سرمایه گذاری ها و اعتبارات صادراتی افزود: به همین علت ما بر این باوریم که شیوه تامین مالی اسلامی رو به گسترش خواهد بود و نقش ترکیه با توجه به تاریخ اش، اقتصاد رو به رشد اقتصادی آن و موقعیت جغرافیایی اش حائز اهمیت است.

وی همچنین با استناد با داده های بانک جهانی اعلام کرد ارزش دارایی های بانکداری اسلامی اکنون به بیش از دو تریلیون دلار می رسد.
وی افزود:  ارزش بیمه طرح ها و کالاهای صادراتی که سال گذشته توسط شرکت بیمه اسلامی سرمایه گذاری ها و اعتبارات صادراتی در 44 کشور عضو انجام گرفته است به هشت میلیارد و 600 میلیون دلار رسید.
اسامه القیسی تاکید کرد: شرکت بیمه اسلامی سرمایه گذاری ها و اعتبارات صادراتی در سال 1994 در بطن بانک توسعه اسلامی به عنوان ساختار بیمه سرمایه گذاری ها و اعتبارات صادراتی راه اندازی شد.


لینک عضویت در کانال تلگرام الکوثرفارسی اینجا


یک شنبه 5 آذر 1396 - 13:36:51

دسته بندی :