جزئیات جنایت وحشتناک مسجد الروضه+آمار قربانیان

جمعه 3 آذر 1396 - 23:31:8
جزئیات جنایت وحشتناک مسجد الروضه+آمار قربانیان

قاهره- الکوثر: ۱۵ تروریست مسلح با وارد شدن به مسجد روستای الروضه در العریش مصر، نمازگزاران را به رگبار بستند و حمام خون به راه انداختند.

در حمله وحشتاک تروریستی که روز جمعه نمازگزاران را در حال نماز در مسجدی در روستای «الروضه» در شهرستان «العریش» واقع استان «سینای شمالی»، هدف حمله قرار دادند، دست‌کم‌ ۲۳۵ نفر کشته و ۱۰۹ نفر دیگر زخمی شدند که برخی از آن‌ها‌ کودک هستند.

شاهدان اعلام کردند که دو خودرو شامل ۱۵ فرد مسلح در برابر مسجد توقف کرد و عناصر مسلح، خودروی خود را در فاصله ۱۵۰ متری از مکان حادثه تروریستی گذاشتند.

به گفته شاهدان، با شروع خطبه اول نماز جمعه، تروریست‌ها‌ به مسجد حمله کردند و مواد منفجره در بین نمازگزاران پرتاب کردند و سپس به‌طور‌ مستقیم آن‌ها‌ را به رگبار بستند. افراد مسلح نمازگزارانی را که در حال فرار از محل بودند نیز هدف تیراندازی قرار دادند. پس از آن، خودروهای پارک‌شده در اطراف مسجد را آتش زدند و تصمیم گرفتند که به‌هیچ‌ کسی رحم نکنند.

منابع خبری اعلام کردند که داخل مسجد انباشته از اجساد قربانیان و مجروحانی شد که به‌شدت زخمی شده بودند.

برخی شاهدان اعلام کردند که اعضای کامل برخی خانواده‌ها‌ در این حادثه کشته شدند. اجساد ده‌ها‌ تن از قربانیان دفن شده و بسیار دیگری نیز همچنان دفن نشده مانده است.


جمعه 3 آذر 1396 - 23:30:55