هشدار صهیونیست‌ها:

اسرائیل برای موشک‌های‌ حزب‌الله‌ هدف‌سازی نکند

سه شنبه 23 آبان 1396 - 11:9:43
اسرائیل برای موشک‌های‌ حزب‌الله‌ هدف‌سازی نکند

تهران- الکوثر: برخی از کارشناسان رژیم صهیونیستی به مقامات این رژیم هشدار دادند که از توسعه تاسیسات و پالایشگاه های نفتی پرهیز کند؛ زیرا هدفی بای موشک‌های‌ حزب‌الله‌ خواهد بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، پایگاه «کانال دوم» تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از پژوهشگران و کارشناسان شرکت صنایع نظامی و امنیتی «رافائیل» رژیم صهیونیستی درباره توسعه پالایشگاه های نفت در منطقه «خلیج حیفا» هشدار داد و اعلام کرد که در صورت این کار، تهدیدی برای اسرائيل ایجاد خواد شد و آن اینکه این پالایشگاه ها هدفی برای موشک‌های‌ حزب‌الله‌ خواهد بود.

بر اساس گزارش این منبع، معاون رئیس پژوهش و توسعه رافائیل، معاون مدیر بخش موشکی و رئیس طرح سیستم دفاع موشکی، این هفته در منطقه‌ای‌ مشرف بر پالایشگاه های نفت در خلیج حیفا تشکیل جلسه دادند. آن‌ها‌ در جلسه خود به این نتیجه رسیدند که در جنگ آینده، اسرائیل با تهدیدها و خطرات جدید و بی‌سابقه‌ای مواجه خواهد شد.

همچنین بخوانید:

افشای سند توطئه‌های عربستان و رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و ایران

آن‌ها‌ هشدار دادند که هر گونه حمله حزب‌الله‌ پیامدهای فاجعه باری بای اسرائیل خواهد داشت. به گفته این کارشناسان، هر چقدر که سامانه‌های‌ دفاع موشکی در اطراف تاسیسات آمونیاک و پالایشگاه های نفتی مستقر شود، نمی‌تواند این تاسیسات را از حملات موشکی حزب‌الله‌ در امان نگه دارد.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


سه شنبه 23 آبان 1396 - 11:9:21