داعش، دستمایه جدیدترین پروژه سینمایی حاتمی‌کیا 

شنبه 13 آبان 1396 - 11:30:42
داعش، دستمایه جدیدترین پروژه سینمایی حاتمی‌کیا 

تهران - الکوثر: فیلم سینمایی «پرواز به وقت شام» جدیدترین ساخته حاتمی‌کیا، هم اکنون در دست  تدوین این کارگردان برجسته سینمای ایران است.

 


به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حاتمی‌کیا در جدیدترین اثر خود مبارزه با گروههای تروریستی تکفیری در منطقه را موضوع قرار داده است.

«پرواز به وقت شام» داستان یک فروند هواپیمای ترابری ایرانی است که عازم فرودگاه دمشق می‌شود. خلبان و کمک‌خلبانی که از پدر و پسر هستند و یک محموله بشردوستانه را از ایران به سوریه منتقل می کنند؛ در سوریه به دست داعش به اسارت برده می‌شوند. هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان،بازیگران سینمای ایران به عنوان خلبان و کمک‌خلبان هواپیما و چند بازیگرخارجی عرب نیز در این طرح ایفای نقش می‌کنند.

تصویربرداری‌های این فیلم در لوکیشن‌های متعددی چون شهرک سینمایی دفاع مقدس در تهران، روستاهای شهریار و مشهد، شیراز و سیستان‌وبلوچستان انجام شده است. آقای کارگردان برای به نمایش کشیدن وضعیت اسارت نیروهایی که در بند تکفیری‌ها افتاده‌اند سعی کرده تا حد امکان به واقعیت ماجرا و آنچه درون تروریست‌ها می‌گذرد وفادار باشد.

این فیلم با سرمایه‌گذاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج تولید شده و در جشنواره امسال فیلم فجر که بهمن ماه در تهران برگزار می شود حضور خواهد داشت.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید.


شنبه 13 آبان 1396 - 11:15:2