زائران اربعین هر دارویی را با خود همراه نبرند

چهار شنبه 10 آبان 1396 - 23:46:51
زائران اربعین هر دارویی را با خود همراه نبرند

تهران- الکوثر: جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به زائران اربعین حسینی که از پایانه های رسمی کشور عازم عتبات عالیات هستند توصیه كرد هر دارویی را با خود به عراق نبرند و در این زمینه قبل از خروج از كشور با مسئولان مستقر در پایانه ها مشورت كنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار مرتضی میرزایی چهارشنبه در بازدید از پایانه مرزی چذابه  افزود: قانون كشور عراق در برخورد با مواد مخدر و برخی داروهای روان گردان بسیار شدید است لذا برای جلوگیری از بروز مشكلاتی که ممكن است گریبانگیر برخی زائران شود، زائران باید این توصیه ها و هشدارها را جدی بگیرند.

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی تاكید كرد: قوانین جمهوری اسلامی ایران با كشورهای دیگر متفاوت است و بسیاری از جرائم مثل همراه داشتن قرص متادون در سایر كشورها از جمله عراق مجازات شدیدی دارد. لذا از زائران عزیز تقاضا می شود از همراه داشتن قرص یا داروهای غیرمجاز خودداری کنند تا سوء تفاهمی پیش نیاید.

وی گفت: زائران بدون هماهنگی با مسئولان مستقر در پایانه مرزی و بدون داشتن مجوز قانونی هرگز دارویی را با خود به عراق نبرند.

سردار میرزایی در ادامه گفت: هر ساله خدمت رسانی به زائران بهتر می شود و امسال نیز نیروی انتظامی در همه زمینه ها از جمله گیت های ورود و خروج و همچنین كنترل گذرنامه چشمگیرتر، پررنك تر و موثرتر وارد شده است.

 

براي عضويت در کانال تلگرامي الکوثر فارسي اينجا کليک کنيد


چهار شنبه 10 آبان 1396 - 23:46:22