توان نقطه‌زنی موشک‌های بالستیک یمن

دو شنبه 8 آبان 1396 - 21:5:46
توان نقطه‌زنی موشک‌های بالستیک یمن

تهران- الکوثر: معاون سخنگوی ارتش یمن از دقت موشک‌های شلیک شده به پایگاه های ارتش عربستان خبر داد و تاکید کرد که این موشک‌ها با دقت به اهداف خود اصابت می کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «عزیز راشد»، با اشاره به دقت موشک‌های ارتش یمن در هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی عربستان تاکید کرد که این موشک‌ها با دقت به اهداف مورد نظر اصابت می کنند.

وی خاطرنشانکرد: یگان موشکی ارتش یمن روز دوشنبه در زمان و مکان مشخص‌شده، یک فروند موشک بالستیک «قاهر-ام.2» به هدف مورد نظر در خاک عربستان شلیک کرد.

این مقام یمنی افزود: موشک شلیک شده به اتاق عملیات پایگاه نظامی «الجربا» در منطقه ظهران واقع در جنوب استان العسیر عربستان اصابت کرد. این پایگاه نقطه راهبردی برای تحرک نیروها در منطقه به شمار می‌رود.

عزیز راشد در ادامه تاکید کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته و بر اساس گزارش‌های دقیقی که از پایگاه الجربا به دست ما رسید، ارتش عربستان در حال برنامه ریزی برای اجرای چند عملیات در منطقه عسیر بود. با شلیک این موشک، همه این برنامه ها و طرح ها به هم خورد. اقدام نیروهای ما در شلیک موشک، در واقع در پاسخ به تجاوزگری مستمر عربستان سعودی به خاک یمن صورت می گیرد.

وی در گفتگوي تلفني با خبرگزاري اسپوتنيک درباره توان موشک‌های بالستیک یمن در اصابت به اهداف مورد نظر و قدرت انفجاری و تخریبی این موشک ها نیز گفت: «توان تخریبی این موشک‌ها بیش از چند متر مربع است. این موشک ها بر اساس برنامه‌های ما به اهداف تعیین شده اصابت می کنند. ضریب خطای این موشک ها از 25 تا 30 متر به 5 تا 10 متر کاهش یافته است. ما همچنان روی دقت این موشک ها کار می کنیم. بنابراین، هر موشکی که شلیک می شود به مقر اصلی در همان پایگاه ها اصابت خواهد کرد.»


براي عضويت در کانال تلگرام الکوثر فارسي اينجا کليک کنيد.


دو شنبه 8 آبان 1396 - 18:25:30