علت خصومت آمریکا با حزب‌الله از زبان شیخ نعیم قاسم

جمعه 5 آبان 1396 - 17:13:12
علت خصومت آمریکا با حزب‌الله از زبان شیخ نعیم قاسم

بیروت- الکوثر: معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که تجاوزگری‌ها و خصومت‌های آمریکا و متحدان صهیونیسم و تکفیری آن‌ها به علت پیروزی‌های حزب الله است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ نعیم قاسم، روز جمعه (امروز) اعلام کرد: حزب الله امروز به موضوع همیشگی سخنرانی های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و دولت او، تبدیل شده است. او حزب الله را متهم و آن را به تروریسم توصیف و تهدید می‌کند که با آن مقابله خواهد کرد.

وی گفت: کنگره و مجلس نمایندگان آمریکا نیز علیه حزب الله تحریم هایی را تصویب کرد. همه این اقدامات برای این است که حزب الله در آزاد کردن اراضی و جلوگیری از طرح اسکان آوارگان در لبنان موفق شد و چشم انداز آزاد‌سازی سرزمین فلسطین را رقم زد. همچنین، خصومت آمریکا به این علت است که حزب الله در شکست طرح آمریکا در سوریه و شکست و گسست تروریست‌های تکفیری که آمریکا و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس آن‌ها را آموزش داده بودند، سهیم بود.

نعیم قاسم تاکید کرد: آمریکا به این علت ضد حزب الله است که حزب الله با محور سه‌گانه ارتش، ملت و مقاومت در جهت استواری قدرت و استقلال لبنان عمل کرد و مانع از به نتیجه رسیدن طرح های آمریکا برای بهره برداری از کشورهای عربی و کشورهای دیگر شد.

وی در سخنانی در مراسم جشن دانش‌آموختگی دانشجویان مرکز «المسار» در منطقه حاره حریک گفت: تجاوزگری های آمریکا علیه حزب الله به این علت است که حزب الله نبض تبنده؟ مردم و تصمیم‌گیری های آزاد است، برای اینکه خواهان استقلال و آزادی و ضد تروریسم اسرائیل و تکفیری است.

لينک کانال تلگرام الکوثر فارسي

 


جمعه 5 آبان 1396 - 17:13:6