جنایت‌های‌ عربستان دامن الجبیر را رها نمی‌کند‌

چهار شنبه 3 آبان 1396 - 9:50:38
جنایت‌های‌ عربستان دامن الجبیر را رها نمی‌کند‌

تهران- الکوثر: فعالان حقوقی و سیاسی معترض به جنایت‌های‌ عربستان، امارات و بحرین مانع از حرکت خودروی جبیر شدند و سفیر بحرین نیز مجبور به فرار از دست معترضان شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،‌ فعالان حقوقی و سیاسی در لندن مانع از حرکت خودروی «عادل الجبیر»، وزیر امور خارجه عربستان سعودی پس از پایان سخنرانی‌اش در لندن شدند.

بر اساس این گزارش، عادل الجبیر به همراه «انور قرقارش» وزیر مشاور در امور خارجه امارات و «فواز الخلیفه»، سفیر بحرین در لندن، بود که با اعتراض فعالان حقوقی و سیاسی در لندن مواجه شد.

فعالان حقوقی و سیاسی معترض، با برگزاری تجمع در مقابل هتل محل برگزاری سخنرانی عادل الجبیر و در حالی که پلاکاردهایی با مضامین اعتراض به آل‌سعود در دست داشتند، تجاوزگری عربستان سعودی را به یمن محکوم کردند.

معترضان همچنین ریاض را مسئول تروریسم و بی ثباتی در منطقه دانستند و تأکید‌ کردند که عربستان از سال ۲۰۱۱ تاکنون در حال ارتکاب جنایت در بحرین است.

معترضان مانع از حرکت خودروی عادل الجبیر شدند و همچنین با تجمع در برابر خودروی انور قرقاش شعارهایی در حمایت امارات از تجاوزگری به یمن و مشارکت آن در سرکوب مردم بحرین سردادند.

بر اساس این گزارش، با وجود تدابیر شدید امنیتی در اطراف هتل، معترضان به تعقیب سفیر بحرین در لندن پرادختند و سفیر آل‌خلیفه مجبور به فرار از دست معترضان شد.


چهار شنبه 3 آبان 1396 - 9:49:33