واکنش رسانه‌های عربی به سخنان رهبر معظم انقلاب

دو شنبه 14 خرداد 1403 - 13:0:0
واکنش رسانه‌های عربی به سخنان رهبر معظم انقلاب

سخنان رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در رسانه‌های عربی بازتاب گسترده ای داشته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به خصوص آن بخش از سخنان ایشان درباره «عملیات طوفان الاقصی» بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربی منطقه داشته است.

مراسم با شکوه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور پر شور مردم مؤمن و انقلابی از ساعت 8 صبح امروز دوشنبه در مرقد مطهر امام راحل آغاز شد.

در این مراسم، پس از خیر مقدم و سخنان حجت الاسلام سید حسن خمینی، حضرت‌آیت‌الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به ایراد سخن پرداختند.

شبکه خبری النشره لبنان تیتر اصلی خود را به سخنان رهبر انقلاب درباره طوفان الاقصی اختصاص داد و از قول ایشان نوشت: عملیات طوفان الاقصی برای منطقه ضروری بود و تلاش‌ها برای عادی سازی را به شکست کشاند.

العهد لبنان سخنان رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات ریاست جمهوری را بازتاب داد و نوشت که حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (قدس سره) تاکید کردند که انتخابات آینده نتایج بزرگی برای جمهوری اسلامی به همراه خواهد داشت.

شبکه خبری المیادین نیز با چاپ تصاویری از آیت الله خامنه‌ای این تیتر را برای خبر خود برگزید: عملیات طوفان الاقصی نقشه‌های غرب برای منطقه را باطل و خنثی کرد و انتخابات پیش رو یک دستاورد بزرگ برای ملت ایران است.

شبکه الجزیره قطر نیز با بازتاب سخنان رهبر معظم اسلامی آن بخش از سخنان ایشان را که درباره طوفان الاقصی بود بازتاب داد و از قول ایشان نوشت که منطقه به عملیات طوفان الاقصی نیاز داشت و این عملیات در زمان مناسب انجام شد.

شبکه العربیه وابسته به عربستان سعودی نیز سخنان رهبر انقلاب اسلامی درباره طوفان الاقصی را تیتر اصلی خود برگزید و از قول ایشان نوشت که منطقه به عملیات 7 اکتبر نیاز داشت.

اسکای نیوز عربی نیز از قول ایشان این تیتر را انتخاب کرد: آیت الله خامنه‌ای: عملیات طوفان الاقصی تلاش‌ها برای عادی سازی را خنثی را کرده است.

خبرگزاری «معا» فلسطین نیز با اشاره این سخن رهبر انقلاب در تمجید از عملیات طوفان الاقصی که «اسرائیل هرگز از طوفان الاقصی رهایی نخواهد یافت»، بیانات امروز ایشان درباره تحولات فلسطین را منعکس کرد.

خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه نیز امروز با اشاره به برگزاری سی‌وپنجمین سالگرد رحلت امام خمینی با حضور گسترده مردم ایران از مناطق مختلف کشور و مشارکت بیش از ۳۵۰ مهمان خارجی از ۵۰ کشور، گزارش داد که آیت‌الله خامنه‌ای در این مراسم با اشاره به پیش‌بینی درست امام خمینی درباره آینده فلسطین که این روزها در حال تحقق است، به نقل از ایشان آورد، «جبهه مقاومت در منطقه امکانات وسیعی دارد و محاسبات اسرائیل درباره این جبهه اشتباه است.»

شبکه خبری «روسیا الیوم» با اشاره به سخنرانی صبح امروز حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سی‌وپنجمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمةالله‌علیه)، به آن بخش از اظهارات ایشان درباره تحولات فلسطین و عملیات طوفان الاقصی و تحقق پیش‌بینی امام راحل درباره آینده فلسطین پرداخت و به نقل از ایشان اعلام کرد، «ارتش اسرائیل در برابر گروه‌های مقاومت همانند حماس و حزب‌الله شکست خورد.»


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


دو شنبه 14 خرداد 1403 - 16:7:35

پربازدیدها