جزئیات بازداشت 2 عامل انتحاری در غرب تهران

پنج شنبه 3 آذر 1401 - 10:48:3
جزئیات بازداشت 2 عامل انتحاری در غرب تهران

دو عامل انتحاری که قصد عملیات در یک مکان مذهبی در شهر قدس در غرب تهران را داشتند، پیش از هر اقدامی در عملیات نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اعلام این خبر گفت: «در تاریخ  25 آبان ماه سال جاری گزارشی به پلیس آگاهی شهرستان قدس واصل و در آن اعلام شد که تیمی انتحاری قصد عملیات انفجاری در یکی از اماکن مذهبی این شهرستان را دارد لذا تیم‌های مشترک از پلیس آگاهی و امنیت عمومی بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند و با بررسی‌های میدانی و تحقیقات مقدماتی مخفیگاه این تیم را در شهرستان قدس شناسایی کردند».

وی با بیان این که برای دستگیری این افراد با مراجع قضایی هماهنگی لازم انجام شد، گفت:‌ « با هماهنگی مرجع قضائی حوالی ساعت چهار صبح روز 26 آبان ماه، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه و با رعایت اصل غافلگیری عامل اصلی این تیم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهم اصلی، دو قبضه سلاح کلت کمری، 91 عدد فشنگ جنگی، سه قبضه صدا خفه کن و هفت کیلوگرم مواد منفجره و ریموت انفجار کشف و ضبط شد». 

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود:‌ «ماموران انتظامی در عملیاتی دیگر عصر همان روز، عامل دوم را نیز در مخفیگاهش در شهرستان قدس دستگیر کردند». 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 3 آذر 1401 - 10:47:56

دسته بندی :