تظاهرات در نیوجرسی آمریکا :

تجمع در آمریکا برای جلوگیری از برگزاری سمینار نظامیان صهیونیست

جمعه 21 آبان 1400 - 8:44:20
تجمع در آمریکا برای جلوگیری از برگزاری سمینار نظامیان صهیونیست

تهران - الکوثر : فعالان کمپین انزوا، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل با تجمع در دانشگاه «استاکتون» نیوجرسی آمریکا تلاش کردند از برگزاری سمینار نظامیان صهیونیست در این دانشگاه جلوگیری کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،   فعالان کمپین انزوا، عدم سرمایه گذاری و تحریم اسرائیل (BDS)، علیه سمینار سربازان اسرائیلی زخمی شده در جریان عملیاتهای میدانی در فلسطین اشغالی، در نیوجرسی آمریکا، تظاهرات کردند و با در دست داشتن تصاویری از کودکان شهید فلسطینی که به دست نظامیان ارتش اسرائیل جان خود را از دست دادند، وارد سالن محل برگزاری این سمینار شدند.به نوشته وبگاه روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، این سمینار در هفته جاری در دانشگاه «ریچارد استاکتون» در نیوجرسی آمریکا برگزار شد و سربازان اسرائیلی زخمی شده در جریان عملیاتهای میدانی در اراضی فلسطینی از تجارب خود در این زمینه سخنرانی کردند. فعالان کمپین BDS، تلاش کردند تا از برگزاری این سمینار جلوگیری کنند و ابتدا خود را به سالن برگزاری این مراسم رساندند و راه را بر روی سربازان اسرائیلی بستند. سپس تصاویر کودکان شهید فلسطینی که توسط ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند را در دستانشان بالا بردند.این فعالان چندین بار تلاش کردند تا با شعار دادن سخنرانی سربازان اسرائیلی را قطع کنند.« این بچه ها را شما کشته اید» و «آزادی برای فلسطین است» از جمله شعارهای این فعالان بود. برخی از آنها نیز پرچمهای فلسطین را در دست داشتند.
کمپین BDS، یک جنبش جهانی است که هدف آن تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی با اهرمهای اقتصادی برای پایان دادن به اشغالگری، رفع تبعیض و به رسمیت شناختن حق بازگشت میلیونها آواره فلسطینی است. این کمیپن در ۹ ژوئیه ۲۰۰۵ با مشارکت ۱۷۱ سازمان غیردولتی فلسطینی تاسیس شد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
 


پنج شنبه 20 آبان 1400 - 21:24:39

دسته بندی :

پربازدیدها